Thursday, July 30, 2015

Hilangkan Jeragat dengan Cepat dan Selamat Supaya Tak Segan Nak Keluar Rumah

Siapa yang pernah ada jeragat dan memang sedang mengalami masalah jeragat sekarang, memang tepat anda baca entri ni. Entri ni khas untuk anda yang ada jeragat dan nak hilangkan jeragat!

Malu weh nak keluar rumah bila ada jeragat ni. Jemur kain dalam rumah je la. Tak perlu nak keluar jalan-jalan sangat la time lunch dengan geng opis. Buat malu je penuh jeragat kat muka. 

Ye, untuk perempuan yang menjaga kecantikan, memang dia kisah sangat bila jeragat bertepek kat muka tu. Automatik jadi malu dan segan nak keluar rumah. 

vitamin c, gla kompleks,ultimate protection

Geramnya nak cepat-cepat hilangkan jeragat tu.

Betullah ada banyak petua nak hilangkan jeragat tu. Tapi, sudah pasti lah kita nak hilangkan jeragat tu dengan kaedah yang paling selamat dan berkesan. 

Banyak sangat produk untuk hilangkan jeragat dipasaran kan? Tak tahu mana yang betul-betul berkesan dan yang paling penting, SELAMAT untuk kulit dan badan.

Saya nak perkenalkan 3 produk shaklee untuk masalah jeragat.
Kenapa saya pilih shaklee? 

Best sangat ke produk shaklee ni? Klik 3 FAKTA BUAT ANDA SETIA DENGAN SHAKLEE untuk jawapan. 

Jeragat boleh berlaku di mana-mana dibahagian badan kita tetapi, paling tak nak sudah tentu jeragat di muka. Satu dunia boleh tengok. Segan.

Jeragat ni sebenarnya ada kaitan dengan genetik, pendedahan berlebihan cahaya matahari dan juga berhubung kait dengan masalah hormon kita. Jeragat juga menandakan kerosakan pada kulit telah berlaku. Ini diakui oleh Persatuan Dermatologi Amerika (AAD).

Maka, untuk menghilangkan dan seterusnya menghalang jeragat dari terus menghantui kulit, sangat wajar jika kita berikan perlindungi kepada kulit. 

Di sini, Vitamin C Shaklee bertindak sebagai agen antioksidan yang akan melindungi kulit puan-puan dari sebarang kerosakan. Jangan bimbang, vitamin C ini membekalkan antioksidan yang cukup untuk keperluan kulit puan.

hilangkan jeragat

Yang paling best, banyak side effect positif yang puan bakal dapat apabila mula konsisten makan vitamin C ni. Bukan je jeragat hilang, efek baik lain pun dapat.


Bagaimana pula dengan masalah hormon? Kan, jeragat pun boleh disebabkan oleh hormon.

Shaklee ada produk yang berkualiti untuk masalah hormon puan, lengkap dengan  vitamin E tau untuk kecantikan kulit. Of course la puan nak cantik kan? Dahla jeragat hilang, kulit pulak bertambah cantik. Tak ke untung gitu.

hilangkan jeragat

Gla Kompleks nama produk shaklee untuk masalah hormon puan. Bila hormon dah stabil, kulit pun akan bebas jeragat. Mudah sangatkan? Analoginya begitu la.

Apa pun, puan kena la yakin yang jeragat puan akan hilang dan pudar. InshaAllah bila konsisten memang jadi.

Untuk lindung kulit dari cahaya matahari, boleh guna Ultimate Protection Whitening Lotion SPF 15. Bukan sahaja bertindak untuk melindungi kulit dari cahaya matahari, malah ia membantu mencerahkan kulit. Sekali dengan jeragat la tu. Jeragat pudar. Takde la orang perasan sangat.

3 Produk untuk hilangkan jeragat dah saya perkenalkan. Cara hilangkan jeragat puan dah tahu, so sekaranglah masa yang sesuai untuk bertindak. Puan kena yakin dan konsisten mengamalkan produk Vitamin C, Gla Kompleks dan sapu ultimate protection whitening lotion tu. Baru lah, jeragat hilang.


Sila dapatkan produk shaklee yang hebat ini! Jangan buang masa lagi, bertindak dengan cepat. Hubungi saya SEKARANG JUGA! Suhailey 012 921 4064.

Sekiranya anda perlukan sebarang maklumat lanjut dan konsultasi berterusan secara PERCUMA sila hubungi saya. Anda BERHAK untuk dapatkan LAYANAN ISTIMEWAKHAS UNTUK CUSTOMER SAYA SAHAJA.

SuhaileyMohdNoor
012 921 4064
COD : Kuantan Kemaman 
Pos : Seluruh Malaysia





No comments:

Post a Comment

Your Comment Is Our Motivation!
Thank You Very Much

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...