Thursday, October 9, 2014

Percutian Idaman Saya | Day 2

Percutian Idaman????

Alamak, topik ni tak berapa nak minat nak tulis lor. Kenapa tajuk ni? Kenapa? Oh my....

hahaha saya memang tak minat bercuti! Tapi anak saya Nuraini tu, semua tempat dia nak pergi. 

Umi, bila kita nak gi KL?
Umi, bila kita nak gi Legoland?
Umi, gi Sunway Lagoon nak?
Umi, kita cuti ke, gi jalan-jalan?

Langsung tak macam ibu dia ni!


Sebut tentang percutian idaman ni, saya ada satu tempat saya teringin nak pergi dan itupun baru tahun ni rasa nak pergi. Macam keladak je saya ni, langsung tak nak tengok tempat orang! hehe

Percutian Idaman saya adalah ke Kundasang, Sabah. Tempat yang ada lembu ala New Zealand tu. Tempat ada rumah terbalik tu. Dalam Malaysia je pun.

Rumah Terbalik

So far itu je tempat saya teringin nak pergi setakat ni. InshaAllah suatu hari nanti bila Nuraini dah besar sikit dan suami pun ada masa terluang saya akan pergi bercuti ke sana. 

Sekarang ni memang tak boleh la nak bercuti, tengah sarat mengandung dah ni. Bulan depan dah boleh bersalin dah pun.

Oh kenapa saya teringin pergi ke Kundasang tu???

Basically, sebab nak tengok lembu new zealand dan rumah terbalik. Itu je yang menarik minat saya! Nak buat macamana, minat tu belum datang. Mana tahu next time jadi backpacker pulak, who knows rite?
Percutian Idaman Saya
Lembu New Zealand

Kopak la incik suami bila bini dia ni dah start suka travel..twice a year la jadinya!

Itu sahaja cerita pendek tentang Percutian Idaman saya. Terima kasih kerana sudi meluangkan masa membaca entri day 2 saya. Tak sabar pulak nak tulis entri Day 3 :)

Tunggu..........



Life is about sharing & giving. Indahnya hidup apabila memberi....

Lots of love,
suey



2 comments:

Your Comment Is Our Motivation!
Thank You Very Much

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...