Thursday, August 13, 2015

Set Penjagaan Rambut Shaklee Prosante

Assalamualaikum wbt.

Nak tulis pasal rambut lagilah hari ni. Stress sebenarnya sebab Nuraini tak suka sikat rambut. Tahu la rambut tu halus jek. Tapi kalau tak jaga, nanti rambut rosak baru tahu. Bebel pulak ummi nuraini ni yek.

Korang nak tak rambut cantik. Sihat dan menawan pulak tu. Mesti best kan kalau rambut macam dalam gambar kat bawah ni. shiny gitu!

Bukan tak boleh nak dapat rambut macam rambut dia tu, tapi kena la rajin. Rajin jaga rambut. Kena syampu, make sure rambut kering sebelum bertudung, sapu pelembap dan lain-lain keperluan untuk rambut kekal cantik!.

Makan pun of course la kena jaga. Jangan nak makan mengarut sangat dan jangan pulak tak tahu memang ada certain makanan yang kena elak untuk elak masalah tertentu pada rambut dan kulit kepala.

Macam cerewet pulak nak jaga rambut ni kan! Botak aci? hehe jangan gitu, kita kan perempuan, rambut tu mahkota wanita tau. Memang kena jaga. Kan ke best rambut cantik. Tahap konfiden pun meningkat. Betul tak???
pengedar shaklee kuantan
cantik kan rambut dia? (jeles pulak)
Maka dengan itu, nak cerita sikit tentang set penjagaan rambut prosante shaklee. Best sangat ke produk shaklee ni?

Baca sini : FAKTA YANG BUATKAN ANDA TAK NAK PILIH BRAND LAIN SELAIN SHAKLEE

Dah baca? Kagum tak dengan produk shaklee ni ke masih ragu-ragu?

Set Penjagaan Rambut Prosante Shaklee
Jom, nak cerita lagi tentang Set Penjagaan Rambut Prosante Shaklee ni.
Basically, shaklee keluarkan 5 produk khas untuk menjaga kesihatan rambut tak termasuk vitamin untuk rambut la.

5 produk penjagaan rambut sahklee dihasilkan khas untuk masalah rambut tertentu dan tak semestinya ke pakai/guna kelima-lima produk tersebut dalam 1 masa. Kena ikut kesesuaian la kan.

Produk yang dimaksudkan adalah :

Syampu

1. Revitalizing Shampoo
shaklee

2. Purifying Shampoo

prosante

Conditioner

3. Lightweight Conditioner
prosante

4. Replenishing Conditioner
prosante


Penjagaan Kulit Kepala

5. Nourishing Scalp Treatment
prosante



Korang mesti tertanya-tanya kan, nak kena guna semua produk ni ke?

Actually, bukan semua produk pun kena guna. Ikut masalah rambut kita la. Macam contoh, kalau uolls ada masalah rambut gugur, produk yang terbaik untuk uolls adalah gabungan Revitalizing Shampoo, Lightweight Conditioner dan Nourishing Scalp Treatment.

Same goes to masalah rambut lain seperti rambut berkelemumur, rambut bercabang, rambut berminyak ataupun rambut rosak, gabungan produk spesifik membantu mengurangkan masalah tersebut.

dan... bukan semua produk ini perlu digunakan setiap hari. Ikut keperluan pengguna itu sendiri, memang kena bincang dulu dengan tuan punye rambut sebelum nak cadangkan set mana yang sesuai dan kekerapan untuk menggunakan produk penjagaan rambut shaklee ni. 

Bukan apa, supaya produk yang uolls bakal guna tu sememang fit the best dengan masalah yang uolls hadapi. Elak dari membazir membeli produk yang tak sepatutnya jugakkan?
lagi parah kalau tersalah pilih produk.

Kesian rambut. Lagi rosak ada la...hihi
So, sangat patut untuk konsult dulu sebelum beli.


Untuk konsultasi pembelian Set Penjagaan Rambut Shaklee Prosante ini, boleh hubungi saya Suhailey ditalian 012 921 4064. Hubungi Sekarang sebelum rambut anda gugur lebih banyak! 


suhaileymohdnoor
pengedarshakleekuantan

No comments:

Post a Comment

Your Comment Is Our Motivation!
Thank You Very Much

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...