Wednesday, March 12, 2014

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

Holla..

Ingin menjadi ahli shaklee?  sebelum nak jadi ahli sesuatu company or produk, of course la kita nak tahu  jugak apa kelebihan jadi ahli kan? maka, alhamdulillah, hari ini saya dilapangkan sedikit masa untuk berkongsi dengan anda semua, apa kelebihan menjadi ahli shaklee ni. segala pandangan dan hujah dalam entri ini adalah berdasarkan pengalaman saya sendiri.

kelebihan menjadi ahli shaklee

Harga Ahli (Diskaun sehingga 20%)
First of all, kelebihan menjadi ahli shaklee ini adalah, anda akan dapat membeli produk shaklee pada harga ahli. Diskaun lebih kurang 20% untuk setiap produk. Dah jimat kan???? Cuba bayangkan, sekiranya anda memebli lebih daripada satu produk, sudah tentu anda jimat berganda-ganda dengan menjadi ahli shaklee...itu juga kelebihan menjadi ahli shaklee..jimat berganda-ganda.

BONUS bulanan
Selain daripada itu, anda juga berpeluang untuk menikmati BONUS bulanan daripada pihak Shaklee..dah bayangkan tak kelebihan menjadi ahli shaklee ni? BONUS shaklee ni, bermula dari 2 angka sehinggalah berangka-angka...berapa angka anda hendak? ANDA yang tentukan! Bonus kat tempat kerja pun dibayar tahunan tau!

TIADA PAKSAAN!
Ini juga salah satu kelebihan menjadi ahli shaklee yang saya pasti anda semua nak tahu. tiada siapa yang suka dipaksakan? shaklee TIDAK berkonsepkan paksaan dimana setiap ahli dipaksa membeli produknya setiap bulan pada kadar tertentu. Kelebihan menjadi ahli shaklee ni, terpulanglah pada anda nak membeli produk shaklee sebanyak mana yang anda mahu dan pada bila-bila masa. Anda yang tentukan.

ONLINE or OFFLINE
Anda suka yang mana? Saya sendiri lebih prefer ONLINE. Jimat masa dan duit minyak serta tenaga. Apalah sangat rm10 (FREE dgn syarat pembelian rm800 keatas) jika nak dibandingkan dengan masa, tenaga dan duit minyak tuh, itu pun belum kira kesesakan lalu lintas lagi...kelebihan menjadi ahli shaklee?  anda boleh memilih untuk berurusniaga secara ONLINE atau OFFLINE. sekiranya ingin menghadiahkan produk shaklee kepada yang tersayang, dan memerlukan pihak shaklee untuk membuat penghantaran pun boleh. sebagai contoh, ingin hadiahkan set sendi kepada ibu dikampung tetapi tiada masa untuk ke pejabat pos, pihak shaklee boleh uruskan untuk anda. Itulah kelebihan menjadi ahli shaklee.

Risiko RUGI??
Tiada risiko rugi juga merupakan kelebihan menjadi ahli shaklee. Kenapa tiada kerugian?? Kerana tiada memerlukan anda membeli stok atau apa-apa perkataan yang memberi maksud yang sama! Anda boleh memilih untuk membeli produk shaklee sebanyak mana yang anda nak!

TAMBAH KAWAN
Alhamdulillah sejak join shaklee ni, bertambah kawan dari pelbagai bidang pulak tu. Kenapa kelebihan menjadi ahli shaklee bertambah kawan?? ini kerana, setelah mendaftar bersama kumpulan kami, anda akan diperkenalkan dengan kawan-kawan seangkatan. Perbincangan menarik berkenaan produk dan lain - lain seperti tips bisnes, produk, dan ilmu pemasaran.

Nak tahu lebih lanjut apa lagi kelebihan menjadi ahli shaklee?? jom discuss dengan lebih lanjut.
Hubungi saya di talian, 012 921 4064, nak emel pun boleh,sueymn@yahoo.com


salam shaklee,
suhailey mohd noor

'bersama membangunkan ekonomi ummah'





No comments:

Post a Comment

Your Comment Is Our Motivation!
Thank You Very Much

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...