Tuesday, March 25, 2014

5 Vitamin Anti Penuaan?

NAK CANTIK, NAK SIHAT, TAK NAK CEPAT TUA.

Baiklah. saya cerita tentang 5 vitamin anti penuaan cap Shaklee, yang bukan sahaja melambatkan penuaan malah mampu membantu anda semua sihat dan cergas dalam menjalani kehidupan seharian dan juga dalam beribadah.

Semoga entri ini berguna untuk mereka yang tercari-cari cara yang selamat dan efektif dalam melambatkan penuaan serta menghalang penuaan sebelum usia yang sepatutnya sambil tampil cergas dan sihat.

Cara yang selamat adalah penting agar kita tidak merosakkan diri dalam mencapai matlamat untuk sihat dan cantik. Jom terokai 5 vitamin anti penuaan dari shaklee. Nak tahu apa itu penuaan? klik PENUAAN untuk maklumat lanjut.

Perbandingan kiri dan kanan (beza kulit yang mengalami penuaan dan tidak)

5 vitamin anti penuaan yang saya maksudkan itu adalah Sustained Released Vitamin C, Vivix, Vitamin A (caratomax), Vitamin E dan CoQ Health.

Kelima-lima vitamin anti penuaan ini mampu untuk membantu menghalang penuaan sebelum usia dan juga membantu dalam kesihatan dalaman. Jom terjah maklumat lanjut berkenaan kelima-lima vitamin anti penuaan shaklee ini. Jemput baca kawan-kawan.

Sustained Release Vitamin C


Vitamin C melindungi daripada kerosakan pada kulit dan juga mengurangkan kesan 'sunburn' pada kulit dengan bertindak melawan radikal bebas dan terlibat dalam penghasilan kolagen. Vitamin C juga membantu menghalang tindakan bahan kimia yang mempercepatkan proses penuaan.

Selain itu, bekalan Vitamin C yang mencukupi menguatkan sistem imun selain membantu badan menyerap zat besi dan asid folik dengan lebih baik serta membantu dalam penukaran makanan kepada bentuk tenaga.

Untuk pengetahuan semua, setiap tablet sustained release vitamin c shaklee bersamaan hidangan 7.5 biji buah oren.

 Vivix


Vivix merupakan suplemen anti penuaan anti penuaan terbaik di dunia yang dibangunkan oleh shaklee. Kajian klinikal  menunjukkan, ramuan aktif vivix berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong melambatkan penuaan pada tahap selular.

Vivix memberi impak kepada empat mekanisma utama penuaan pada tahap selular iaitu melindungi dan memperbaiki sellular DNA , memberi impak positif kepada pengawalan genetik, menggalakkan biogenesis (pembentukan baru) mitochondria dan melambatkan pembentukan protin AGE (Advanced Glycation End Products).

Seterusnya, vivix juga membantu memelihara kesihatan jantung, kesihatan otak, kesihatan sendi, sistem imun, perlindungan antioksida dan juga  peningkatan tenaga pada tahap sellular.


 Vitamin A ( Caratomax )

vitamin A

Caratomax shaklee mengandungi fitokimia semulajadi yang penting untuk mata, kulit dan membran mukosa yang sihat.

Kandungan lycopene di dalam  caratomax yang bersifat antioksidan, membantu menghalang penuaan organ.

Selain lycopene, caratomax juga mengandungi alpha carotene, beta carotene, astaxantin, lutein dan zeaxanthin dari sumber semulajadi yang penting dalam penjagaan kecantikan dan kesihatan tubuh.


Vitamin E

Satu tablet vitamin E sehari mampu membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, jerawat dan bintik penuaan.

Vitamin E mengandungi antioksidan yang kuat untuk menghalang kerosakan yang disebabkan oleh radikal bebas. Selain daripada itu, vitamin E juga brfungsi untuk melindungi jantung, mempertingkatkan kemampuan reproduktif dan membantu memperbaiki arthritis.

Vitamin E shaklee lengkap dengan selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E dengan lebih baik selain memelihara sel-sel membran, sel darah merah dan tisu-tisu otot.


CoQHealth

salah satu fungsi CoQHealth adalah untuk membaiki peredaran darah dengan membekalkan oksigen dan nutrisi untuk menghasilkan sel baru yang lebih muda. Dengan ini, kulit kelihatan lebih cerah dan berseri. Fungsi utama CoQHealth ialah untuk kesihatan jantung.


Begitulah secara ringkas tentang 5 vitamin anti penuaan shaklee. semoga perkongsian ini memberi manfaat.

Hubungi saya ditalian 012 921 4064 untuk berbincang dengan lebih lanjut sekiranya anda berminat untuk mencuba salah satu atau kesemua 5 vitamin anti penuaan shaklee tersebut.

pengedar shaklee

Pengedar Shaklee Kuantan
Pengedar Shaklee Kemaman

Penghantaran ke seluruh Malaysia melalui Poslaju.


Bersama Membangunkan Ekonomi Ummah

Pengedar Shaklee Sah Anda
suey

No comments:

Post a Comment

Your Comment Is Our Motivation!
Thank You Very Much

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...