Wednesday, March 19, 2014

Keahlian Percuma Dengan Pembelian ESP Shaklee

Menarik!

Siapa nak keahlian percuma shaklee dengan hanya membeli ESP shaklee? Tawaran yang hebat dan menarik ini sudah pastilah bukan selalu ada. Anda pasti tertanya bagaimana boleh dapat keahlian percuma shaklee dengan pembelian ESP shaklee kan?

Begini, semua pun sudah maklum akan promosi ESP shaklee yang telah diwar war kan dengan hebatnya di media massa, baik di facebook, instagram,twitter dan juga blog. Promosi ESP beli 6 percuma 1 ini memang sangat jarang diadakan dan kali ini adalah kali pertama selepas hampir 2 tahun pihak shaklee tidak menjadikan ESP sebagai produk promosi bulanan. Pihak shaklee juga ada memutuskan tentang mungkin kali ini adalah kali terakhir promosi ESP diadakan. Maka, penggemar ESP shaklee, harus mendapatkan ESP shaklee pada bulan ini untuk menikmati penjimatan yang cukup besar.

Dengan pembelian ESP shaklee beli 6 percuma 1 ini, pembeli tersebut layak mendapat keahlian percuma bernilai RM65 daripada pihak shaklee. Keahlian shaklee percuma ini hanya diberikan kepada pembeli bertuah yang membeli ESP 6 tin ESP shaklee sahaja. Pembeli juga akan diberi 1 tin ESP shaklee secara percuma oleh pihak shaklee.

Banyaknya 6 tin ESP shaklee tu, ada percuma lagi 1, nak buat ape beli banyak-banyak? ok macam ini, bagi penggemar ESP shaklee, ini lah masa terbaik untuk anda membuat stok demi penjimatan yang berganda-ganda. Memandangkan tarikh luput ESP shaklee ialah pada tahun 2015, memang wajar anda membuat stok untuk kegunaan sekeluarga kan?.

Ataupun, cara lain, anda boleh kongsi beli dengan kawan  sepejabat ke, sepupu sepapat, adik beradik dan juga kawan-kawan yang lain untuk mencukupkan order 6 tin ESP shaklee. Mudah bukan?

masih ragu-ragu dan tak tahu bagaimana?
Jom sembang-sembang, kita bincang bagaimana nak dapatkan keahlian shaklee secara percuma ini.
Eh, jangan tak tahu, apabila anda layak mendapat keahlian shaklee secara percuma, maka secara automatik anda akan menikmati pulangan tunai pada pertengahan bulan seterusnya! Menarik bukan??

nota kaki :
Tawaran terhad ini akan berakhir pada 31 Mac 2014.
artikel berkaitan keahlian percuma shaklee

kelebihan menjadi ahli shaklee
keahlian percuma shaklee 

'Bersama membangunkan ekonomi ummah'
suhailey_shaklee independent distributor anda



No comments:

Post a Comment

Your Comment Is Our Motivation!
Thank You Very Much

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...