Thursday, March 20, 2014

Kelebihan CoQ Health Shaklee Yang Wajib Anda ketahui

CoQHealth? Apa tu? Vitamin jugak ye? Yup, CoQHealth ni memang sejenis vitamin. CoQHealth juga dikenali sebagai CoQ10 (coenzyme Q10) iaitu sejenis enzim yang dihasilkan oleh badan untuk kesihatan jantung.  Pada umur 20 tahun, badan kita kaya dengan CoQ10 ini, tetapi beransur berkurangan selaras dengan peningkatan usia. Selain untuk kesihatan jantung, CoQ10 ini juga menyumbang khasiat yang besar dalam penjagaan kulit untuk tampak lebih muda dan sihat.

CoQ10
CoQHealth
 
CoQHealth shaklee ini dirumus khas dengan gabungan CoQ10, vitamin E dan green tea extract. Gabungan mantap ini menghasilkan satu produk yang mantap untuk kesihatan jantung, penjagaan kecantikan dan juga untuk memastikan badan sentiasa bertenaga. Bagaimana CoQHealth mampu melakukan semua ini?

Umum mengetahui kepentingan vitamin E dalam penjagaan kesihatan di mana vitamin E merupakan antioksidan yang membantu membanteras radikal bebas yang berleluasa di dalam badan. Radikal bebas ini perlu dibebaskan agar ia tidak memusnahkan sel sel dan seterusnya menyebabkan kedutan dan menyebabkan kulit kelihatan kusam. 

Kajian mendapati, CoQ10 mampu untuk membasmi radikal bebas dan kerosakan yang disebabkan oleh mereka. Antioksidan di dalam CoQ10 juga boleh menahan dan menterbalikkan kerosakan kulit, memelihara kolagen dan elastin dalam sel-sel kulit anda untuk membuat anda kelihatan lebih muda.

Tidak dinafikan, CoQHealth ini bertindak sebagai pelindung dari sinaran ultraviolet (uv) dan seterusnya membuatkan kulit anda kelihatan lebih sekata.

CoQHealth menjaga kesihatan jantung melalui peredaran darah yang sihat. Beberapa penyelidik percaya bahawa CoQ10 boleh membantu dengan keadaan jantung yang berkaitan, kerana ia boleh meningkatkan pengeluaran tenaga dalam sel-sel, mencegah pembentukan darah beku, dan bertindak sebagai antioksidan.

Ekstrak teh hijau didalam CoQHealth shaklee ini pula bertindak untuk mengaktifkan metabolisme tubuh selain memberi tenaga. Teh hijau juga dipercayai mempunyai fungsi dalam penurunan berat badan. 

Kesimpulannya, CoQHealth mempunyai kesan yang baik berkaitan jantung, kecantikan, pemberi tenaga dan juga tinggi antioksidan. Bagus bukan? anda bakal memperolehi banyak kesan hanya dari satu produk.

Hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lebih lanjut.
suey.0129214064

bersama meningkatkan ekonomi ummah
shaklee independent distributor
886589 







No comments:

Post a Comment

Your Comment Is Our Motivation!
Thank You Very Much

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...