Friday, January 27, 2017

VIVIX PRODUK ANTI JERAGAT BERKESAN

Dah banyak produk dicuba untuk kurangkan jeragat.
Stress, penat, bazir duit pun ada. Banyak dah berhabis untuk jeragat ni.

Macam ni, sebelum pilih produk anti jeragat, better fahamkan dulu kenapa jeragat untuk boleh berlaku. Baru boleh cari jalan penyelesaian untuk kurangkan jeragat tu dan bagi yang tiada jeragat ni, boleh lah elakkan daripada jeragat menempel kat  muka yang cantik tu.

Ramai orang, silpa pilih produk, sebab tu, bukan je jeragat tak hilang, malah duit dah habis beribu!



Jeragat ni terjadi ada kaitannya dengan radikal bebas. Jeragat kan sejenis radang. Radikal bebas yang banyak menghasilkan melanin yang berlebihan. Ini kerana, badan kita mula bertindak balas untuk melawan radikal bebas ini.

Penghasilan melanin yang berlebihan akan menyebabkan jeragat semakin menebal. Ngeri betul radikal bebas ni kan? Memang fungsi radikal bebas ni untuk rosakkan kulit memandangkan ia adalah molekul yang tidak stabil. 

Jadi kita perlukan antioksidan untuk melawan radikal bebas ini. Apabila cukup antioksidan, radikal bebas ini akan terlawan dan jeragat pun tak sempat nak muncul.

Ok, sekarang dah tahu dah, kena guna/makan/minum produk tinggi antioksidan, baru jeragat boleh pergi. 

Nampak tak, kita perlukan antioksidan yang tinggi untuk melawan radikal bebas ni. Mana nak dapat?

Banyak produk yang bekalkan antioksidan, dalam buah buahan seperti oren, anggur, beri dan lain lain, memang kaya dengan antioksidan ni, cuma cukup ke untuk melawan radikal bebas ni?



Kenapa kena pilih vivix untuk halau jeragat pergi?

Dalam vivix, ada antioksidan iaitu resveratrol dan polifenol. Resveratrol dalam produk lain hanya 20% tapi dalam vivix ada 98% resveratrol asli. 

Kajian Professor Harvard, membuktikan bahawa, apabila resveratrol digabungkan dengan polifenol, produk tersebut akan jadi 10x lebih berkesan dan power. Vivix ada 15 jenis polifenol. 

Mantapkan kuasa antioksidan vivix ni? Habislah ko radikal bebas!

Paling istimewa, vivix ni bertindak sehingga ke peringkat DNA. Setiap sel yang rosak akan dibaiki oleh ramuan dalam vivix ni.  Bukan hanya membaiki sel yang rosak, vivix turut membekalkan tenaga kepada sel. Makin awet muda siapa yang amal vivix ni.

Sekarang dah tahu kan apa produk anti jeragat yang terbaik dan berkesan. Nak order boleh contact Suhailey di talian 012 921 4064. 

Banyak sangat kebaikan vivix untuk kesihatan kita ni. Memang tak rugi cuba!

Baca tentang vivix untuk awet muda di sini :

VIVIX AWET MUDA 25 TAHUN


Testimoni Vivix Untuk Jeragat :

Testimoni Jeragat semakin nipis

Testimoni jeragat hilang dalam masa sebulan

Suhailey
012 921 4064








No comments:

Post a Comment

Your Comment Is Our Motivation!
Thank You Very Much

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...