Thursday, February 16, 2017

ESP Untuk Badan Bertenaga Sepanjang Hari

Sejak jadi mak, lain rasa badan ni.
Nak uruskan anak kecil, komitmen pada kerja hakiki lagi dan tak lupa komitmen pada rumahtangga.

Macam 'superwoman' gitu!
Bila anak mula bertambah, komitmen semakin tinggi. Bukan cerita pasal duit ni tau, tapi pasal pengurusan anak-anak



Untuk saya yang travel jauh ke tempat kerja, memang terasa sangat penat. Tambah dengan komitmen anak menyusu. Memang tak menang tangan. Mengantuk, letih dan lesu? Memang itulah 'tragedi' hari-hari.

Untuk atasi masalah ni, ESP shaklee menjadi pilihan saya. Demi badan yang bertenaga, sanggup saya minum ESP ni hari-hari.



Kelebihan ESP shaklee ni, ia membekalkan tenaga segera kepada badan. Orang nak diet sesuai jugak ambik. Untuk kuruskan badan.



Ibu menyusu, selain membekalkan tenaga, kandungan protein yang tinggi dalam ESP Shaklee ini membuatkan susu perahan nampak pekat dan baby lebih cepat kenyang.  Cukup nutrien kan. Penting untuk ibu menyusu memastikan diri mendapat nutrien yang mencukupi.

Haa, selain tu, wajib korang tahu, ESP shaklee ni boleh bagi efek positif pada kulit tau. Kulit mulus gitu.

Banyak kelebihan positifkan ESP ni, sebab tu cepat je sold out kat Shaklee. Semua orang perlukan. Satu tong untuk 1 family.


Kalau korang pun nak merasai bestnya ESP ni, meh contact saya, suhailey, di talian 012 921 4064. Saya akan cuba guide korang untuk makan ESP ni dengan cara yang betul sehingga dapat kesan. Untung-untung boleh buat bisnes sekali ;)


Suhailey Mohd Noor
012 921 4064

No comments:

Post a Comment

Your Comment Is Our Motivation!
Thank You Very Much

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...