Monday, January 9, 2017

VITAMIN SHAKLEE UNTUK LELAKI AKTIF CERGAS

Lelaki...
paling wajib jaga kesihatan. Banyak tugas dan tanggungjawab. Bread winner of the family kan, perlu sentiasa ada untuk seisi keluarga.

Makanan tambahan sangat disyorkan untuk lelaki supaya sihat dan kekal cergas walaupun seharian berpenat lelah mencari rezeki untuk keluarga. Bukan mudah tugas lelaki ni kan.

Untuk vitamin shaklee, saya cadangkan 3 vitamin ini sebagai makanan tambahan supaya kekal cergas dan bertenaga.


VIVIX

VIVIX
Vivix ni penting bukan sahaja penting untuk lelaki tetapi semua golongan dan peringkat umur kecuali kanak-kanak dan ibu mengandung.

4 ramuan istimewa vivix menyebabkan, vivix ini dapat membantu mengurangkan risiko penyakit kronik seperti stroke, penyakit jantung, kanser dan lain-lain.



Bagi pengidap diabetes, asid klorogenik yang tinggi dapat mengurangkan paras gula dalam darah.

Kuasa antioksidan yang tinggi dalam vivix berkesan dalam melawan radikal bebas serta membantu mengurangkan kesan oksidatif stres dan mengelak kanser.

Antioksidan ini lah yang juga mengurangkan kita daripada mudah mendapat jangkitan penyakit serta imuniti yang tinggi. Dalam bahasa mudah, susah nak kena demam. hehe

Lelaki kan, penting, mana boleh selalu sakit, kalau dah beristeri tu, patah sebelah sayap isteri, hihi. Begitulah perumpamaannya.

Vivix ni juga kaya dengan sumber resveratrol. Resveratrol dapat membantu merendahkan kolesterol dan tekanan darah serta mengurangkan berat badan.



Testimoni vivix termasuklah :



Berhenti Merokok dengan Vivix


Vivix bantu legakan gout
Suami kurang penat, resdung kurang

VITAMIN E



Vitamin E diperlukan oleh setiap lelaki demi meningkatkan kemampuan reproduktif mereka. Vitamin E dapat membantu dalam meningkatkan bilangan sperma juga.


Vitamin E tingkatkan kesuburan lelaki

Selain itu, vitamin e ini diperlukan untuk meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih.

Istimewanya vitamin e shaklee ni, ia merupakan vitamin e paling lengkap kandungannya di pasaran memandangkan ia adalah gabungan 8 jenis vitamin e dan lengkap dengan selenium jugak.


Vitamin E dan selenium bantu baiki kualiti sperma

Grape seed extract dalam vitamin e shaklee ni, bukan sahaja berkesan untuk menguatkan sistem imun badan, malah ia membantu menurunkan kolesterol, menghalang pembentukan darah beku serta membantu dalam melegakan masalah yang berpunca daripada urat timbul. 

Testimoni




OSTEMATRIX



Ostematrix ni kalsium. Orang lelaki perlu sangat kalsium yang cukup untuk tulang mereka. 



Istimewanya kalsium shaklee ni, bukan hanya bekalan kalsium didapati dalam setiap tablet tu, tapi magnesium, vitamin D, boron, mangan, tembaga dan zink pun ada sekali. 
Ostematrix
Testimoni pengamal ostematrix ni membuktikan kalsium shaklee ni membantu dalam mengurangkan lenguh-lenguh badan, kurang terjadi kekejangan dan elak dari terkena osteoarthritis.



Lenguh-lenguh pinggang hilang,malah tisur pun lebih lena dengan pengambilan ostematrix shaklee ni.



Kalau ade masalah sembelit, inshaAllah ostematrix boleh bantu kurangkan sembelit tersebut


Tak perlu makan 80 biji badam lagi...
Testimoni Ostematrix :


Sengal tulang hilang dengan ostematrix

Ostematrix bantu selesaikan masalah insomnia, migrain, sakit pinggang



Untuk konsultasi lanjut, boleh hubungi saya suhailey ditalian 012 921 4064.

Semoga entri ini bermanfaat dan anda semua sihat sejahtera bersama keluarga tersayang.


SuhaileyMohdNoor

9 Jan 2017

No comments:

Post a Comment

Your Comment Is Our Motivation!
Thank You Very Much

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...