Wednesday, January 25, 2017

VIVIX PRODUK ANTI AGING TERBAIK UNTUK AWET MUDA

Siapa yang tak nak awet muda kan? 
Keinginan setiap wanita untuk tampil cantik, bergaya dan awet muda. Kalau boleh setiap masa nak anggun dan jelita jek.

Tak nampak muka cantik jelita, dapat awet muda pun dah syukur tau. Obses tau bab awet muda ni.

Vivix shaklee, setakat ni setahu saya adalah produk anti aging terbaik dipasaran. Diperbuat daripada gabungan bahan-bahan yang tinggi antioksidan dan resveraterol, vivix dikatakan mampu membuatkan kita nampak muda 25 tahun.

Teruja saya tau. Macamana tu, muda 25 tahun? Sape tak nak kan?

Kelebihan vivix ni terletak pada 4 ramuan utama yang digabungkan untuk menghasilkan vivix ni. 

Polyganum Cuspidatum

Juga dikenali sebagai Knotweed Jepun, Polyganum Cuspidatum ini merupakan tumbuhan perenial yang besar. Ia berasal dari Asia walaupun banyak ditemui di Amerika Utara dan Eropah.



Polyganum Cuspidatum macam dalam gambar tu, kaya dengan resveratrol yang merupakan sejenis antioksidan yang bagus untuk kesihatan dan kecantikan kita.

Anggur Muscadim

Anggur muscadim merupakan satu-satunya anggur yang mempunyai lebih daripada satu kromosom, yang mana saintis percaya ianya dapat mengukuhkan profil polifenolnya dan berpotensi untuk memanfaatkan kesihatan.

Polifenol 

Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. 




Purple Carrot

Purple carrot adalah sumber terbaik vitamin A. Ia juga mengandungi fitokimia termasuklah caretenoids, phenolics, polyacetylenes, isocoumarins dan sesquiterpenes. Sumber antioksidan yang tinggi iaitu anthocyanins juga terkandung dalam purple carrot ini.

Bahan - bahan ini menjadikan vivix begitu istimewa dan bertindak untuk melindungi sel daripada terus menua.


European Elderberry

European elderberry mengandungi flavonoids yang mempunyai ciri antioksidan yang kuat, dengan itu ia mampu meningkatkan sistem imunisasi badan kita.

Perasan tak, ramuan vivix ni kaya dengan anti oksidan. Anti oksidan ni sangat penting dalam mengelakkan sel badan dari 'berkarat'. Dah berkarat, tak cantik lor!


Antioksidan dalam vivix ni adalah terdiri daripada Polifenol dan Resveratrol. Kedua bahan ini memang tinggi antioksidan yang bukan sahaja baik untuk awet muda malah untuk melindungi badan daripada radikal bebas.

Mengikut kajian klinikal yang telah dijalankan, resveratrol sangat penting dalam memelihara DNA sel yang rosak akibat radikal bebas. Jahatkan radikal bebas ni.

Radikal bebas ni atom yang tidak stabil terhasil daripada pencemaran, cahaya matahari  dan juga pembakaran lemak dalam badan. Bahayanya radikal bebas ni sebab ia boleh menyebabkan pelbagai penyakit seperti kanser dan jantung. Menakutkan kan?


Bagaimana kesemua ramuan vivix bertindak untuk menghalang penuaan dan tampil awet muda?

Bab awet muda ni, nak kaitkan vivix ni dengan Telomeres.


Diagram di atas menerangkan tentang penuaan dan kerosakan sel. Telomeres pada bahagian hujung DNA bertindak sebagai pelindung DNA ni. 

Apabila kita semakin berusia, telomeres ini akan memendek dan semakin hilang perlindungan. Ini disebabkan oleh serangan radikal bebas dalam badan kita. 

Antioksidan dalam bentuk polifenol atau resveratrol diperlukan untuk melindungi telomeres ini daripada serangan radikal bebas.

Apabila tiada atau kurang serangan daripada radikal bebas ini, saiz telomeres akan maintain, sekaligus penuaan terhalang. 

Antioksidan yang tinggi yang diperlukan ini terdapat dalam ramuan vivix. Macam tu lah, analogi bagaimana vivix ini dikaitkan dengan anti aging atau anti penuaan. 

Awet muda gittew!

Best kan vivix ni, bukan sahaja untuk awet muda, malah untuk melindungi badan kita daripada pelbagai penyakit. 

Kalau nak tahu lebih lanjut tentang vivix hebat ini, boleh hubungi saya, Suhailey ditalian 012 921 4064.

InshaAllah saya akan bantu anda mendapatkan produk anti aging terhebat ini.


Suhailey
012 921 4064






No comments:

Post a Comment

Your Comment Is Our Motivation!
Thank You Very Much

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...