Thursday, January 5, 2017

VIVIX SHAKLEE UNTUK KULIT CANTIK DAN AWET MUDA

Ade ke kaum hawa yang tak nak kulit cantik?
I am sure takde. Semua orang nak kulit yang cantik,termasuklah kaum lelaki. Jangan ingat kaum hawa je suka kulit cantik tau.
Kalau dapat kulit cantik dengan kombinasi awet muda sekali, memang untung.

kulit cantik
Cantiknye kulit dia.......

Tapi, kena la usaha untuk dapat kulit cantik dan awet muda ni.
Bimbang takkan dapat kulit cantik dan awet muda sebab kulit sekarang memang rosak, kusam bagai?
Jangan bimbang, semua orang pun boleh dapat kulit cantik dan awet muda. Yang penting, usaha kan dengan produk yang betul.

Kalau guna produk salah, lagi teruk jadi kulit tu atau pun sekejap je kulit elok then continue macam sebelum tu. Naya..

Oh..itu kita tak nak. Kita nak produk yang boleh bantu kulit kita sihat dari dalam, bila kita tengok dari luaran, nampak cantik dan sihat. Nampak awet muda lagi bagus.

Shaklee ada satu produk yang boleh bantu selesaikan masalah kulit ni. Untuk dapatkan kulit cantik dan awet muda,  kena konsisten minum vivix.
kulit cantik

Kenapa vivix?

Kandungan vivix yang istimewa:

kulit cantik
Vivix adalah tonik ajaib dalam bentuk cecair yang dirumuskan khas daripada 4 bahan tinggi aktioksidan iaitu

Polyganum Cuspidum
Anggur Muscadim
Lobak Ungu &
Elderberi Eropah

Kandungan campuran unik botanik ini kaya dengan Polifenol & Resveratrol yang terbukti sangat baik bukan sahaja untuk kecantikan kulit malah kesihatan badan secara keseluruhan.

Dari segi kecantikan kulit, polifenol dan resveratrol memainkan peranan yang tersendiri.

Polifenol dan resveratrol ini lah yang penting melindungi sel daripada penuaan.

Bagaimana cara vivix ini bertindak?

kulit cantik

4 mekanisma tindakan vivix termasuklah 
Baiki sel 
Beri tenaga kepada sel
Lindungi sel daripada rosak
Tingkatkan prestasi sel

 Dengan cara ini, vivix memperbaiki sel kulit kita yang mengalami kerosakan dan melindungi kulit daripada tindakan radikal bebas yang menyebabkan kulit rosak dan kelihatan kusam, dan tidak berseri.

Disebabkan tenaga yang disalurkan melalui mitokondria, kulit nampak bertenaga dan tidak lesu lagi.

Dari segi melambatkan penuaan, vivix membantu dalam menghalang telomeres yang terlibat dalam penuaan sel daripada terus memendek.

Telomeres memendek menyebabkan penuaan, maka vivix membantu maintain kan saiz telomeres supaya penuaan lambat berlaku.

Haa..begitulah cara vivix membuatkan kulit anda cantik berseri dan bertenaga.

Tiada lagi wajah yang kusam, lesu tidak bermaya dengan konsisten minum vivix.

Testimoni Vivix beri kesan kulit cantik


kulit cantik
Testimoni Vivix Kulit Moist dan nampak halus. Rambut kurang gugur.

kulit cantik
Testimoni Vivix Kulit lebih Flawless dan Glowing


kulit cantik
Testimoni Vivix Kulit makin halus, lubang bekas jerawat kurang ketara dan kulit lebih anjal


Berminat untuk mengetahui lebih lanjut mengenai VIVIX SHAKLEE ini, hubungi sahaja: 

Suhailey Mohd Noor
sueymn@yahoo.com
COD di kawasan Kemaman/Kuantan
Penghantaran dengan Pos Laju/Gedex ke seluruh negeri dalam Malaysia
Penghantaran ke luar negara juga disediakan

Lots of love,
Suhailey
Kuantan,Pahang
5 Jan 2017

*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat daripada pakar perubatan yang diiktiraf.

No comments:

Post a Comment

Your Comment Is Our Motivation!
Thank You Very Much

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...