Wednesday, January 2, 2013

Joint Health Tablet - The Poster

Presenting my first poster of the year,


meh nak explain sket berkenaan kandungan JHT ni;

Ekstrak Boswellia
Merupakan gum resin dari pokok Boswellia serrate. ekstrak Boswellia digunakan dalam perubtaan Ayurveda untuk menyokong kesihatan sendi sejak berkurun lamanya. Bahan aktif utama ekstrak Boswellia ialah asid boswelik (AKBA,asid 3-asetil-11-keto-beta-boswelik) yang berfungsi sebagai anti radang semulajadi. AKBA menyokong kesihatan sendi dengan menghalang bahan kimia daripada menyerang tulang rawan yang menyebabkan ketidakselesaan sendi.

Ekstrak Jagung
Membekalkan satu sumber yang pekatdengan glukosamina yang berfungsi untuk meningkatkan sokongan kusyen sendi dan pemeliharaan tulang rawan. Glukosamina adalah blok binaan utama bagi membina tulang rawan dan lendir bagi melincirkan sendi. Glukosamina juga ditemui dalam tendon dan ligamen. namun, semakin tubuh menua, jumlah glukosamina yang dihasilkan tubuh semakin merosot. Banyak kajian yang ditrbitkan menunjukkan yang suplemen ekstrak jagungdapat menggalakkan kelenturan, pergerakan bebas dan menjadikan sendi lebih fleksibel. Dan lagi, kajian bertahun-tahun juga mengesyorkan yang suplemmen ekstrak jagung dapat menyumbang kepada kesihatan sendi dalam jangkamasa panjang.

Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C
Membekalkan sokongan nutrien untuk kolagen dan komponen tisu penyambung lain yang memberikan kekuatan dan struktur terhadap sendi.

JHT ni suggestion terbaik untuk dihadiahkan kepada ibu bapa anda!!

Shaklee ID 886589_0129214064_sueymn@yahoo.com, place your order now!!

sekian, shring untuk kali ini,
sueymn   

No comments:

Post a Comment

Your Comment Is Our Motivation!
Thank You Very Much

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...