Wednesday, January 2, 2013

Advanced Joint Health Tablet - untuk kesihatan sendi anda

The Natural Way to Keep You Moving, moto or slogan shaklee Joint Helath tablet

Entri kali ni nak cerita pasal kesihtan sendi, sempena promosi ADVANCA JOINT HEATH TABLET buy 6 Free 1 sepanjang Januari 2013 ni.

Firstly, apa itu sendi?
 Sendi adalah tempat pertemuan dua atau lebih tulang pada tubuh. Tengok gambar kat bawah ni..tu la sendi!!!
Next, KESIHATAN SENDI pulak,
Sendi-sendi membentuk hubungan antara tulang-temulang yang memberi sokongan dan membantu anda bergerak. Ia terdiri daipada tulang rawan, ligamen, tendon dan cecair-cecair sinovia (bendalir yang melicinkan sendi-sendi) yang memberikan keselesaan antar tulang temulang dan membantu menyerap hentakan dari impak fizikal.

Then,SAKIT SENDI & KETIDAKSELESAAN la pulak,

Semakin umur meningkat, tulang rawan menyusut secara semulajadi. Tekanan fizikal yang berterusan dan bebanan boleh mempercepatkan kerosakan tulang rawan dengan mencetusakan pembebasan bahan kimia yang menyerang tulang rawan dan menyebabkan ketidakselesaan sendi dan pergerakan terbatas.
bagi jutaan orang yang mempunyai ketidakselesaan sendi, aktiviti biasa seperti membengkok, duduk dan berjalan pun terasa begitu mencabar,

SO, jangan biarkan sakit sendi menghalang anda dari bergiat aktif, pencegahan awal boleh menjadikan sendi anda sihat pada masa yang akan datang. Sama ada anda mengidapi sakit sendi atau tidak, adalah penting bagi anda endapatkan nutrisi sendi seiring peningkatan usia.

Cadangan suplemen
SHAKLEE ADVANCE JOINT HEALTH TABLET
2 biji tablet sehari
order @ 012 921 4064 (sms/call/whatsapp), email sueymn@yahoo.com


No comments:

Post a Comment

Your Comment Is Our Motivation!
Thank You Very Much

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...