Sunday, May 13, 2018

Kelebihan Vitamin C Sustained Release Shaklee

Banyak vitamin C dalam pasaran, sampai tak tahu nak pilih yang mana.
Of course kita nak makan vitamin c yang terbaik kan?

Biar mahal sikit takpe, asal ada kualiti dan berkesan! 
Kalau dapat yang murah dan berkesan, lagi bagus.
Setuju?

Tahu tak, vitamin C tak dihasilkan oleh badan kita. Memang kena makan makanan yang kaya dengan vitamin C atau paling mudah ambil suplemen vitamin C untuk badan kita berfungsi dengan baik.

kelebihan

Vitamin C yang mencukupi dalam tubuh penting untuk banyak perkara, terutamanya sebagai kofaktor dalam sintesis kolagen, carnitine (penting untuk pecahkan lemak), drugs & steroids metabolism dan lain-lain 

Tak cukup vitamin C dalam badan, pasti ada kesan buruk seperti penyakit skurvi.

Maka, amatlah penting untuk kita memilih sumber vitamin C yang terbaik demi taraf kesihatan yang optimum.
Nak lindungi kulit daripada radikal bebas yang rosakkan sel kulit juga perlukan vitamin C yang mencukupi. Baru lah, kulit tak kusam dan jeragat pun segan nak muncul :)

Kenapa mesti Vitamin C Shaklee berbanding Vitamin C jenama lain?

1. Vitamin C Shaklee diperbuat daripada bahan semulajadi yang mesra kepada perut kita. Diperbuat daripada ekstrak jagung, pengidap gastrik tidak perlu risau lagi untuk makan vitamin C. Vitamin C shaklee ni sangat sesuai untuk pesakit gastrik.

2. Bersifat sustained release iaitu pelepasan vitamin c secara berkala membuatkan vitamin c shaklee begitu istimewa. Teknologi sustained release ini membolehkan vitamin c dibekalkan secukupnya 100 mg setiap jam untuk 5 jam

3. Sebiji vitamin C shaklee bersamaan dengan 7.5 biji oren. Haa, tak perlu makan oren sebanyak tu setiap hari dah. Jimat pun jimat.

vitamin c shaklee
4. Vitamin C shaklee juga lengkap dengan 120 mg citrus bioflavonoids yang mana meningkatkan fungsi vitamin C. Bioflavonoids ni sejenis antioksidan tau, bagus untuk kulit.


5. Murah. Vitamin C shaklee ni murah tau. Satu tablet vitamin C shaklee hanya RM 0.50. Nak beli sebiji oren pun tak cukup tu RM 0.50. Murah dan menjimatkan vitamin C shaklee ni :)
Sebotol ada 180 tablet.


Hubungi saya, Kak Suey 012 921 4064 untuk dapatkan vitamin C shaklee ini dan anda akan berpuas hati dengan konsultasi yang saya bakal berikan. Tak lupa tips menarik tentang kesihatan kulit dan penjagaan diri :)


Suhailey Mohd Noor
sueymn@yahoo.com
COD di kawasan Kemaman/Kuantan
Penghantaran dengan Pos Laju/Gedex ke seluruh negeri dalam Malaysia
Penghantaran ke luar negara juga disediakan


*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat daripada pakar perubatan yang diiktiraf.



No comments:

Post a Comment

Your Comment Is Our Motivation!
Thank You Very Much

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...