Friday, May 11, 2018

Atasi Kulit Kusam Dengan Youth Skincare Shaklee

Assalamualaikum,

Puan ada masalah kulit kusam ke?
Dah guna banyak produk dah, tapi tak berkesan mana?
Muka rosak lepas cuba banyak produk? 

ish ish..takpe puan, saya ada penyelesaian ntuk masalah kulit kusam tu. 
Jangan bimbang rosak muka, sebab Youth Skincare ni dihasilkan setelah kajian selama 8 tahun khas untuk mereka yang ada masalah kulit muka. 
Tak kira lah, masalah kulit berjeragat ke, jerawat ke waima kulit kusam pun.

Youth skincare ni jugak, dihasilkan secara klinikal oleh Pakar Kulit bertaraf dunia. Tak perlu ragu-ragu untuk cuba produk skincare youth ni memandangkan ia memang bukan produk timbang kilo :)

Siap dah ada 8 patent dan 8 patent pending. Awesome sangat tau. Exclusive gitu!


Bagi masalah kulit kusam, puan boleh gunakan set treatment & intensive repair ni. Sesuai untuk semua peringkat umur, dari remaja hingga usia emas. 

Dah nama perempuan, memang tak dapat dipisahkan dengan kecantikan, tak kira lah usia berapa. Betul tak?

Apa yang ada dalam Youth Treatment & Repair Set?

Youth Treatment & Repair Set ni terdiri daripada :

1) Luminous Gel Oil Cleanser
2) Perfecting Skin Toner
3) Youth Activating Serum
4) Age Defense Moisturizer - SPF 50
5) Advanced Renewal Night Cream
6) Radiance C & E



Luminous Gel Oil Cleanser ni pencuci muka untuk cuci muka puan daripada kotoran. Paling best tentang pencuci muka ni, ade exfoliating green algae complex yang exfoliate kotoran daki pada permukaan kulit muka puan. 

Yang penting, kulit muka tak rasa tegang bila cuci guna pencuci muka ni, memandangkan adanya ciri pH yang seimbang dan soap free.




Toner Youth ni pulak untuk bersihkan sel sel mati pada kulit muka. Selain menghidratkan, ia juga membekalkan nutrisi kepada kulit muka puan. 

Macamana? 

Basically, toner ni dihasilkan daripada bahan semulajadi seperti ekstrak yis, vital repair dan ekstrak anggur muscadine yang memberi nutrisi kepada kulit muka puan.



Krim siang atau age defense moisturizer spf 50 ni, bertindak untuk melindungi kulit muka daripada sinaran cahaya matahari termasuk sinar UVA/UVB

Tahan selama 16 jam, krim siang ini membantu dalam melindungi sel baru juga.
Apabila sel dilindungi, radikal bebas tak dapat bertindak dan ini membuatkan sel kulit muka tidak rosak dan maintain berseri.


Youth Activating Youth ni sangat special kerana Youth Complex (kepekatan 10x) dalam serum ini mempercepatkan pembaharuan sel kulit 10 kali lebih cepat. 
Penggunaan serum ini secara konsisten, membuatkan kulit puan lebih berseri dan lebih muda.

NO more Kulit Kusam ok!



Krim malam pulak, memang untuk aktifkan penghasilan kolagen dimalam hari. Fungsi krim malam ini, untuk membantu menjadikan kulit muka puan, kelihatan muda, lebih lembut dan licin. 

Bahan semulajadi yang seperti youth complex digabungkan dengan Lotus Japonicus mengaktifkan protein youth untuk jana semula sel untuk hasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin.

Bila sel sentiasa diperbaharui, kulit muka tak nampak kusam lagi!



Radiance C & E ni, bertujuan untuk gebukan kulit muka, kurangkan garis halus, kedutan, pigmentasi (jeragat) dan bantu dalam menambahbaik tekstur dan tona kulit yang lebih sekata.

Paling exclusive Radiance C & E ni kerana kandungan 20% vitamin C dan vitamin E asli.


Bestkan set treatment & repair youth ni, banyak fungsi!

Kenapa mesti Youth Skincare ni jugak untuk masalah kulit kusam puan tu?

Puan tahu tak, Youth Skincare ni, bebas paraben dan lebih 1500 bahan kimia terlarang. Nak hasilkan Youth Skincare ni pun, amik masa 8 tahun kajian, dah siap kajian, buat Ujian Klinikal pulak untuk uji keberkesanan produk ni.

Yang eksklusifnya, kajian klinikal tu dijalankan ke atas 100 orang sampel yang terdiri daripada 3 lapisan umur. 50 orang sampel tersebut daripada negara asia. 

Dalam ujian klinikal ni, pihak shaklee ukur 10 ciri index usia kulit untuk tengok keberkesanan skincare youth ni. Gigih tau nak kasi puan cantik. Index usia yang diukur termasuklah  tona kulit, kedutan, saiz pori, keanjalan kulit, tekstur kulit dan lain-lain. Keputusan yang mereka dapat memang terbukti kulit sampel tadi nampak lebih muda dari usia. Memang berjaya dan terbukti berkesan la produk skincare Youth ni. ;) 

Confirm tak rosakkan kulit muka! 

So, puan boleh hubungi saya segera (kak suey 012 921 4064) untuk puan dapatkan produk skincare youth shaklee ni dan kita bincang dengan lebih lanjut tentang cara guna set skincare youth shaklee ni untuk atasi masalah kulit kusam tersebut.

Pasti berbaloi beli dengan saya. konsultasi dan tips yang terbaik hanya daripada pengedar shaklee yang berpengalaman dan mendapat latihan daripada pihak shaklee.

Kulit kusam tiada lagi ;)


Suhailey Mohd Noor
sueymn@yahoo.com
COD di kawasan Kemaman/Kuantan
Penghantaran dengan Pos Laju/Gedex ke seluruh negeri dalam Malaysia
Penghantaran ke luar negara juga disediakan



*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat daripada pakar perubatan yang diiktiraf.

No comments:

Post a Comment

Your Comment Is Our Motivation!
Thank You Very Much

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...