Friday, August 29, 2014

set berpantang shaklee

Shaklee ada set berpantang ke???  Ramai yang tak tahu ye tentang set berpantang shaklee yang superb ini! Set berpantang shaklee sudah lama diamalkan oleh penduduk Malaysia juga Indonesia dan sudah pasti testimoni tentang keberkesanan set berpantang shaklee ini sudah diketahui umum. Set berpantang shaklee terdiri daripada 4 vitamin utama yang penting dalam penjagaan selepas bersalin. Vitamin - vitamin tersebut adalah seperti berikut :

Vitalea
B Complex
Sustained Release Vitamin C
Zinc Complex

set berpantang shaklee
SET BERPANTANG SHAKLEE

Apa kata kita tengok pula bagaimana vitamin-vitamin dalam set berpantang shaklee ini mampu mengembalikan kecergasan and juga menjaga anda semasa berpantang.

Vitalea
multivitamin penting yang diperlukan oleh badan tak kira la sebelum, semasa atau selepas berpantang. Vitalea membekalkan nutrien dan zat mineral penting kepada badan kita memandangkan semasa berpantang, kita tidak digalakkan atau berpantang daripada mengambil hampir semua jenis makanan kecuali makanan-makanan tertentu. maka, pasti lah khasiat daripada vitalea yang mengandungi banyak vitamin dan mineral ini sangat diperlukan oleh badan kita. Apabila badan dibekalkan dengan nutrisi yang mencukupi, sudah pasti badan akan sihat dan cergas. Mudah menjaga anak dan rumah tangga kan?

B Complex
Selain memberi khasiat tentang kesemua jenis vitamin B, B Complex ini dapat mengelakkan ibu berpantang mengalami sindrom kemurungan. ini disebabkan oleh, sifat vitamin B yang mengurangkan stress dan membuatkan ibu berasa tenang. Tak lupa juga, B Complex sangat membantu dalam membekalkan tenaga kepada ibu-ibu.

Sustained Released Vitamin C
Vitamin C selain untuk mengatasi masalah kulit kusam semasa berpantang, ia juga memainkan peranan penting dalam penyembuhan luka episiotomi. selalu masa berpantang ambil buah oren kan untuk bekalan vitamin C, nak makan banyak tak dibenarkan pulak, maka boleh digantikan dengan 1 tablet Vitamin C shaklee yang bersamaan khasiat 7 biji oren.

Zinc Complex
Fungsi utama zink dalam set berpantang shaklee ini lebih kepada untuk mempercepatkan luka episiotomi sembuh. Fungsi lain termasuklah, membantu mengurangkan rambut gugur, kecutkan jerawat, dan lain-lain.

Begitulah maklumat tentang set berpantang shaklee! Amat disyorkan untuk ibu-ibu yang bakal berpantang tidak kiralah bersalin secara normal atau secara pembedahan. Yang pasti, anak kuning pun tiada masalah untuk ibu-ibu mengambil set berpantang shaklee ini.

Harga? sudah pasti lah harga mampu milik dan berpatutan. Hubungi saya pengedar sah rangkaian vitamin shaklee anda untuk maklumat lanjut tentang set berpantang shaklee dan produk shaklee yang lain.

bersama memajukan ekonomi ummah
harga istimewa untuk bakal ahli shaklee tau!
Cara untuk menjadi ahli?? klik keahlian FREE shaklee untuk maklumat lanjut!

suhailey
886589
0129214064

No comments:

Post a Comment

Your Comment Is Our Motivation!
Thank You Very Much

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...