Friday, July 5, 2013

Mealshake..kreatifnya kawan saya ni ;)

Mahu mencuba pelbagai cara untuk menikmati Mealshake? Bosan jugakkan asyik bancuh dengan air jek, kadang-kadang bancuh ngan ESP..Bagi mereka yang membuntuhkan ( indon sket) idea apa nak buat dengan Mealshake ni, meh kita tengok apa sahabat saya ni buat ngan Mealshake anak dia,

Btw, sahabat saya ni share mealshake dgn anak dia, Alhamdulillah mealshake works well with them ;) eh, jom kita tengok creativenya kawan saya ni




saya namakan kek ni 'nutritious cake' sesuka hati je kan, penat kawan sy buat, saya pulak tukang kasi nama ';)

Ni komen dia, siap ngan resepi sekali, tq mira & faheem ;)

Alhamdulillah terima kasih Ya ALLAH kek sedap menjadi.

Resepinya (serius main campak apa yg ada kat umah je)
1 cawan mentega
1 cawan gula
2 cawan tepung Kek
3 biji telur
1 sudu susu pekat larut dlm air sikit
1 sudu Mealshake shaklee
(Gaul dlm mixer siap!!)

**amik sikit adunan + milo 2 sudu kacau. Ala2 kek marble gitu. Hiasan atas tu terpulang pada mummy2 sekalian ye.
Hasilnya pasti lazat InsyaAllah ;)


Pada mommies diluar sana, boleh la cuba resepi sahabat saya ni, of course kanak-kanak suka, bapak pun join sekali ;)

sekian untuk entri kali ni, credit to mira ;)

salam shaklee
suey
886589

No comments:

Post a Comment

Your Comment Is Our Motivation!
Thank You Very Much

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...