Friday, July 12, 2013

GLA COMPLEX SHAKLEE

salam ramadan...

cerita pasal supplemen yang saya baru nak start makan setelah melihat kesan yang best pada adik dan juga mak mertua x termasuk kawan-kawan dan ahli shaklee yang lain!! Opismate dah start makan, almaklumlah dah nak mendirikan rumah tangga tak lama lagi...pastinya ia adalah langkah yang sangat bijak memilih gla shaklee..dah boleh plan bila nak dapat 'baby' ;)


oh, jangan salah faham, sue bukan nak amik gla ni sebab nak tambah 'baby' tau! Actually, gla ni banyak lagi kebaikan lain selain untuk menambah baby ni. Sue kena ambik gla ni untuk mengatur balik kitaran cik P. sejak keguguran, cik P ni lain macam sket..maybe sebab stress jugak, umur pun dah makin meningkatkan, mana nak sama macam zaman muda remaja dulu kan? cik PMS ada jugak datang melawat sekali sekala, period pain pun ada..huhu ;(

Bagi yang tak rajin, diulangi ye,tak rajin, nak buat Pap Smear, boleh la consume gla ni, since one of the function is to helps in preventing cancer.

Kenapa sue pilih gla?
shaklee kan banyak produk! Ostematrix pun boleh legakan period pain tu!! Vitamin E pun boleh membantu!! By the way, efek sampingan berkaitan dengan kecantikan tu yang menggoda sue untuk memiliki gla complex ni. Tambahan pula, gla complex ni boleh membantu sue dalam mengurangkan ekzema, kulit kering, alergi dan jugak kegatalan yang kadang-kadang singgah kat hidung especially di pagi hari. Almaklumlah, sue ni tergolong dalam mereka yang ada sinusitis/resdung dan seangkatan dengannya!!

cabaran berGLA bermula...ade promosi pulak tu, memang semangat la..duit extra tu boleh beli buku....weee

i love myself & i love others too,

suhailey mohd noor
886589
012 921 4064



No comments:

Post a Comment

Your Comment Is Our Motivation!
Thank You Very Much

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...