Thursday, October 16, 2014

PENGEDAR SHAKLEE KUANTAN

Proudly announce...
Saya pengedar shaklee Kuantan!
Ye, saya adalah pengedar shaklee Kuantan.

Ini bermakna, sebagai pengedar shaklee Kuantan, saya membuat penghantaran vitamin shaklee di kawasan kuantan dan penghantaran vitamin shaklee ke seluruh Malaysia adalah melalui Poslaju.

InshaAllah, vitamin shaklee sentiasa ready stock dan saya akan cuba sedaya upaya untuk memberikan konsultasi terbaik untuk pelanggan-pelanggan saya. 


Berikut adalah kawasan cash on delivery  (COD) saya. Memandangkan saya bekerja di Hospital Tengku Ampuan Afzan, ia memudahkan saya untuk COD semasa waktu rehat dan lepas waktu bekerja.

KUANTAN
BANDAR KUANTAN - AIR PUTIH - HTAA - UIA - BALOK - BESERAH - SG KARANG - SG ULAR -GEBENG - CHERATING - CHENDOR

Sekiranya, anda memerlukan vitamin shaklee, boleh hubungi saya ditalian 012 921 4064 atau ikuti langkah berikut untuk sebarang pesanan. 

PENGEDAR SHAKLEE KUANTAN

Jangan lupa untuk mendapatkan jadual makan vitamin shaklee yang betul dan berkesan daripada saya.

Sihat Untuk Ibadah Yang Lebih Cemerlang
Bersama Membangunkan Ekonomi Ummah

Pengedar Shaklee Kuantan 
Suhailey Mohd Noor
Id 886589

No comments:

Post a Comment

Your Comment Is Our Motivation!
Thank You Very Much

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...