Monday, March 4, 2013

Energising Soy Protein Shaklee untuk berTENAGA & KURUS???

Energising Soy Protein Shaklee? 

Produk best seller keluaran Shaklee Products (M) Sdn Bhd. Kaya dengan protein dan zat mineral yang lain, Energising Soy Protein aka ESP merupakan pilihan terbaik  rakyat Malaysia masa kini. 
energising soy protein

Ia diperbuat daripada kacang soya NON GMO (tidak diubahsuai secara genetik) dan diproses pada suhu yang rendah untuk menghalang khasiatnya hilang semasa proses pembuatan. 

Tahukah anda, Protein kacang soya adalah dua kali lebih tinggi dari daging, 4 kali lebih dari telur, 12 kali lebih dari  susu. Ia juga rendah lemak, rendah kolesterol dan mudah diserap oleh badan manusia.

Kenape ESP dikatakan mampu memberi tenaga kepada badan? Boleh kurus jugak? 

Buat pengetahuan anda, 1 canister ESP diperbuat daripada 30kg kacang soya NON GMO ini,umum mengetahui soya kaya dengan protin, maka memang patut la ESP ni membekalkan tenaga berpanjangan. Logik bukan?

Sbb tu la mereka yang mengamalkan ESP setiap hari mampu menurunkan berat badan juga kerana mereka tidak perlu lagi mengambil makanan dalam kuantiti yang  banyak memandangkan kacang soya yang juga kaya dengan kalsium, asid lemak omega 3, vitamin B (juga membekalkan tenaga), zat besi, zink, fosforus & juga serat mampu membuatkan mereka kenyang dan seterusnya juga bertenaga. Nak diet pun senang dengan ESP tau!!
Kasi lawas jugak tau sebab ia kaya dengan serat!! sembelit? meh amik esp ;)

Best kan ESP ni...nak try? jom order ngn saya suhailey mohd noor.012 921 4064.sueymn@yahoo.com

sharing is definitely caring,
ummunuraini

No comments:

Post a Comment

Your Comment Is Our Motivation!
Thank You Very Much

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...