Pages

Monday, May 14, 2018

Harga Skincare Youth Shaklee

Pada bulan Mac yang lepas, pihak Shaklee Corporation telah melancarkan skincare terbaru iaitu Youth. Membawa tagline, Youth is Hope, skincare terbaru keluaran shaklee ini disasarkan untuk membantu para wanita dan lelaki diluar sana mengatasi masalah kulit muka yang mereka alami.  

harga youth skincare

Skincare Youth ini dihasilkan oleh pakar kulit bertaraf antarabangsa yang telah menjalankan kajian selama 8 tahun ke atas ramuan/ kandungan  yang terdapat dalam Youth ini. 

Skincare Youth ini direka khas untuk menyelesaikan masalah kulit muka berdasarkan 10 indeks usia kulit. 

Istimewanya Skincare Youth ini, keberkesanan Youth telah diukur berdasarkan 10 indeks usia kulit melalui kajian klinikal yang telah dijalankan ke atas 100 orang sampel terpilih sebelum produk skincare ini dilancarkan. 

100 orang yang terpilih ini terdiri daripada pelbagai peringkat usia, termasuk lelaki dan perempuan. 50 orang sampel ini, adalah daripada negara Asia.
Keputusannya?

Terbukti, kulit mereka kelihatan lebih muda :)

Produk Youth ini juga selamat untuk muka memandangkan ia bebas paraben dan lebih 1500 bahan kimia berbahaya selain telah diuji oleh ahli dermatologi dan ahli oftalmologi.
Youth bebas bahan kimia terlarang

Setiap produk Youth ni, dihasilkan daripada vitamin-vitamin anti penuaan dan polifenol untuk memberikan manfaat rawatan. Membersihkan wajah sambil merawat masalah kulit muka.

Skincare bertaraf antarabangsa dan selamat serta berkesan untuk digunakan :) Pasti berbaloi.

Klik Youth Atasi Kulit Kusam untuk mengetahui bagaimana Youth dapat mengatasi masalah kulit kusam.

Klik Jeragat & Bekas Parut Jerawat Pudar dengan Youth Skincare untuk testimoni pengguna Youth Skincare Shaklee.

Klik ikon dibawah untuk pembelian Youth Skincare Shaklee, dan hubungi saya (kak suey 012 921 4064) untuk konsultasi seterusnya. Konsultasi ini penting untuk Puan dapatkan cara pakai Youth untuk kesan yang optimum dan sesuai dengan situasi kulit muka Puan sekarang :)

Suhailey Mohd Noor
sueymn@yahoo.com
COD di kawasan Kemaman/Kuantan
Penghantaran dengan Pos Laju/Gedex ke seluruh negeri dalam Malaysia
Penghantaran ke luar negara juga disediakan


*Penafian:   Segala testimoni/penulisan tentang produk yang dikongsi di laman ini bukan bertujuan untuk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat daripada pakar perubatan yang diiktiraf.


No comments:

Post a Comment

Your Comment Is Our Motivation!
Thank You Very Much